Nepa cinerea (Linnaeus, 1758)

Este alacrán de auga apareceu na beira dunha pequena represa nun regato do sur de Ourense e vai servir, a non ser que cambien moito as cousas, de despedida deste blogue en Blogaliza.org.


Blogaliza.org está experimentando unhas mudanzas nas que a información é insuficiente e a resposta ás dúbidas prantexadas chega ao punto de que, no caso ser dada, pasan meses.
É certo que non pago polo servicio e que non ten publicidade como tamén é certo que o anterior xunto con ser unha iniciativa galega foi o que me levou a abrir o blogue nesta plataforma pero dada a nova situación actual creo que é o momento de buscar outro sitio.
Se alguén sabe dun servicio de pago que lle pareza interesante agradecía a información.

Esta entrada foi publicada en Sen clasificar. Garda a ligazón permanente.

4 respostas a Nepa cinerea (Linnaeus, 1758)

  1. Luis Álvarez di:

    Hola Xisbe:
    Por razones obvias no puedo responder a tu consulta (tengo blog pero no tengo mucha idea de blogs) pero sí quería hacerte una pregunta, ¿Qué diferencia hay entre este tuyo de blogaliza y, por ejemplo, el típico de blogger que también es gratuito?. Gracias.
    Un saludo,
    Luis

  2. xisbe di:

    Blogaliza es una plataforma de blogs que funciona sobre wordpress (un “sistema operativo” por decirlo de alguna manera) diferente de blogger. Son tan válidos el uno como el otro depende de cual te guste más, en mi caso también ayudaba el hecho de estar sostenido por un proyecto gallego. Lo que me gustaría ahora es tener una web tipo galería (una página de presentación, otra de fotos y otra para complementos) apoyado en un blog para ir dando las novedades al estilo de bolboretasgalegas. Aunque lo que realmente debería ser es un proyecto colectivo como el que pretendía con Portal Galego da Biodiversidade y que parece imposible dado el “minifundismo galego” (cada un prefire ter unha leiriña onde sementar as súas patacas antes de crear unha cooperativa con todas as terras xuntas)

  3. Luis Álvarez di:

    Vale, muchas gracias. Era una pregunta por simple curiosidad, de “buen rollo”, y sin ninguna intención de reabrir viejos debates.
    Un saludo,
    Luis

  4. xisbe di:

    No lo entendí por ahí, contesté dándote a entender cual sería la mejor de las opciones desde mi punto de vista, pero sin ánimo de abrir nuevos debates o crear ningún tipo de polémica. Gracias a ti, Luis.
    Saludos.

Os comentarios están pechados.